esmaspäev, 11. mai 2015

Midagi uut!

Kolmandal päeval, kui üles ärkasin, kutsus pereema mind alla teisele korrusele ja ütles, et nende endine lapsehoidja on külas ja ootab väga, et saaks minuga kohtuda. Sättisin end siis korda ja läksin teisele korrusele. Minu kodus on kolm korrust. Ta on 18a ja väga tore tüdruk. Meil tuli Ameerika kaarti kokku pannes haid teemaks ja rääkisime ühest hai filmist nimega "Jaws". Hiljem, kui see teema tuli taas jutuks hostpere juures, siis pereisa ütles, et viib mu sinna, kus kõik need filmi võtted toimusid :) Tundub huvitav! Hiljem läksime perega karnevalile. Olen neid ameerika karnevale ainult telekast näinud ja nüüd sain ise seal olla :) Oligi täpselt nii, et pisikesed jooksevad enda pikkade piletite ribadega ringi ja nagu filmides ikka.  Koju tagasi jõudes tegi pereema minu jaoks lasanjet. Ougod kus ma alles armastan seda, see oli temast väga armas!!  Mingi aeg sain kõne community counselorilt. Küsis, kuidas lend läks, kuidas perega on ja rääkis veidi, mida veel tegema pean ja mis plaanid on tulemas :) Õhtul viis aga pereisa minu ja pereema välja jäätist sööma. Väga meeldis see õhtu! Saime rohkem suhelda omavahel ja rääkida kõigest.

Pühapäeval oli aga emadepäev. Pereisa viis kogu pere hommikul välja restorani sööma, mis oli muidugi väga armas temast jällegi! Kõik toidud, mis menüüs olid, näisid mulle nii võõrana ja läksin enda mugavustsooni ja võtsin pannkoogid. Koju jõudes mängisin veidi lastega väljas ja meil on hoovis ja üldse igalpool väga palju koopaoravaid. Kaks pisikest oravat ajasid üksteist taga ja seda oli päris äge vaadata :D Pea viis pereisa mind mu esimesele sõidule siin. Lihtsalt uskumatult hea on sōita piirkonnas, kus on mega ilus ja olen väga rahul nii enda perega kui ka piirkonnaga - perfect match for sure! Käisime pereisaga poodides ja tutvusin rohkem linnaga. Sõit tuli mul väga hästi välja. Sõites nägin mingi hetk hobusefarmi ja siis tulid ka hobused meil teemaks. Pereisa lubas mu viia mingi aeg ratsutama, seda ootan küll suure huviga :D Koju jõudes ütles ta, et "Keili, I have a suprise for u!" Kutsus mu ühe kapi juurde ja võttis sealt välja suure proffessionaalse fotoaparaadi. Ütles, et see on terve aasta minu kasutada. Jeiii see tegi tuju nii heaks. Saan nüüd ilusaid pilte tegemas käia :) Õhtu poole võtsingi siis ühe jalutuskäigu ette ja tegin pilte kõigest, mis meeldis. Peale seda oli pikk jutuvestlus vanematega. Rääkisid mulle kogu maja reeglitest, minu ajakavast ja asjadest, millest pean kinni pidama ja kuidas käituma jne. Kõik oli õnneks väga mõistlik ja arusaadav. Enda tuppa jõudes panin küünlad põlema ja tule kustu ja vauu, see oli lihtsalt nii mõnus ja hubane! Love here!

11.mai oligi lōpuks käes ja 20 kohe kukkus :) Hommikul ärkasin üles ja kui alla kööki läksin, siis enda toaust avades leidsin, et põrandal maas on õhupallid. Väga mõnus algus hommikule :). Korraga oli nii minu sünnipäev kui ka esimene ametlik tööpäev. Eelnevad päevad vaatasin lihtsalt kõrvalt, kuidas asjad käivad ja elasin n.ö igapäeva ellu sisse. Hommikul saatsime kõige vanema lapse koolibussi peale ja siis viisime noorema poisi autoga eelkooli. Kooli juures sain tuttavaks kahe au pairiga, kes kutsusid mu peale tööpäeva juba välja. See oli väga armas neist! Tagasi sõites olime veidikest aega kodus ja siis oli aeg viia pisikesed kaksikud võimlema. Väljas oli nii palav ja ma olin teksadega...Kaksikud nii nautisid seal olemist ja tegid kõike aktiivselt kaasa. Seal oli väga palju teisi lapsevanemaid oma lastega ja ka seal sain tuttavaks uue au pairiga. Jagasime numbreid, et hiljem kunagi kokku saada. Koju jõudes hakkasime perega mu sünnipäeva pidama. Lapsed kinkisid mulle väga armsad isetehtud kaardid ja vanemate poolt oli starbucksi kaart, millel raha peal :) Panime kõik, nagu Ameerikas ikka kombeks, sünnipäevamütsid pähee ja kaksikutele väga meeldisid need. Kook maitses väga hästi! Lapsed pidid varjama koogi tegemist terve päev, see oli nende päeva missioon ja neil tuli see väga hästi välja! Laulsid mulle laulu ka ;) Pea sai mul töö läbi ja kohe kohe oligi üks au pair oma autoga mu maja ees ja sõitsime linna. Võtsime veel ühe tüdruku peale ja minek. Tutvustasid mulle veidike linna ja siis sōit starbucksi. Sain sünnipäev puhul tasuta starbucksi jee :D Müüja palus mul enda nime öelda, et saaks selle topsi peale kirjutada ja kui selle kätte sain, avastasin, et ta kirjutas mu nime nii: Keylee :D Ja nii see raudselt jätkub :) Läksime välja jooma ja seal oli u 20 au pairi. Sain juba osadega tuttavaks ja kõik on väga sõbralikud! Mul oli väga tore seal ja tõesti nautisin! olime seal umbes 2h ja siis sõit tagasi koju. Tüdruk, kellega tulin, näitas mulle oma maja ja elab minust 3min kaugusel. Kutsus mind homme juba isegi kinno ja mingi aeg isegi tema koju. :)

Ongi vast hetkel kõik.

Love,
Keili









 Ema kyll kaugel, kuid lilled ostis mulle siiski, love u!



 pildistamas



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar