pühapäev, 17. mai 2015

Esimene töönädal saigi läbi!

Täna oli ainult hommikul töö ja peale seda sain terve päeva vabaks. Nii tore oli kodustega telos skype'ida ja lihtsalt kõigest rääkida. Vabal ajal lihtsalt puhkasin, kuna eile sain blogimise tõttu vähe magada ning üritasin aega veidi tasa teha. Meil on Facebookis oma piirkonna au pairide grupp, kus kõik räägivad plaanidest ja üldse kõigest. Kutsuti siis randa, kus kõik saaksime kokku ja kus saaks toredat aega koos veeta. Mõtlesin kohe üritusest osa võtta, et saada rohkem tuttavaks oma clusteri au pairidega :) Üks tüdrukutest tahtis koos minuga tulla, kuna ei julgenud ise randa sõita. Sõitsin siis u 15min tema juurde ja sealt otse randa. Randa jõudes ning autost välja astudes kutsusid tüdrukud meid kohe nende juurde ja nii see tutvumine algas. Lihtsalt, kui küsisin kõigilt, kus nad pärit on, siis ma ei kuulnud ühtegi muud riiki kui ainult Saksamaa ja Saksamaa. Mu cluster koosnebki peamiselt sakslastest? Nad räägivad omavahel ainult saksa keeles ja ma ei taha seda keelt lihtsalt kuulda, kuna koolis polnud just see mu lemmikkeel #lol. Nad kõik räägivad küll väga head inglise keelt, kuid jah, saksa domineerib siin :).  Mingi aeg liitus meiega ka üks tüdruk, keda ma kohtasin eelmise nädala esmaspäeval juhuslikult laste gymnis. Vauu ma ei osanud arvata, et samas grupis oleme :) Üllatus missugune. Meie grupis on ka prantslane ja oee mulle nii meeldib tema aksent ja see kuidas ta mu nime ytleb!! Sain veidike ka oma saksa keele oskust arendada ja mu saksa keele ōpetaja oleks kindlasti uhke mu üle :D Tegime seal ka ühe suure grupipildi, kuid osad on pildilt puudu ja osad ei mahtunud lihtsalt ära. Kõik au pairid minu clusteris on olnud siin Ameerikas u 7-9 kuud ning mina koos ühe sakslasega oleme neile siin täitsa uued :D Kõigest nädal + natuke peale peres olnud. Kōik küsisid, et kuidas esimene nädal peres töödata on olnud ja kuidas seni meeldinud on. Selgelt kōlas mu suust alati vastus, et ma lausa armastan oma hostpere ja piirkonda, kus elan, ning et olen kõigega siin väga rahul ja reaalselt pole mitte millegi üle kurta! I'm the lucky one ;) Ōhtu oli väga meeldiv ja tüdrukud olid väga toredad ning ongi minu esimene töönädal läbi! Kell 10 õhtul sõidutasin tüdruku, kellega tulin, koju ja oli ka mul aeg koju minna. Kodus sain uue ja hoopis teistsugusema töögraafiku vōrreldes eelnevaga. Nii mu tänane päev siis mööduski :)

Love,
Keili





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar