neljapäev, 7. mai 2015

Esimene päev peres!

Tänane päev läks kuidagi väga kiiresti. Hommikul olid veel orientatsioonid hotellist ja saime infot, kuidas oma perre jõuda. Nautisime kõigiga seal viimast päeva. Mingi aeg tahtsid kaksikud (Rootsist) meiega pilti teha ja palusime ühel mehel meist teha. Alguses ta ei saanudki aru, kellest pilti hakkab tegema, kuid kui juba nuppu hakkas vajutama siis ütles, et ta näeb topelt, et midagi on viga :D Mingi aeg tuli meie juurde ka üks jaapanlane ja tahtis koos meiega pilti teha, et oma sõbrale kaksikuid näidata :) 
Pea oligi käes see lahkuminek...Kõik au pairid läksid üle Ameerika laiali. Au paire oli hotellist üle 100(kõik, kes saabusid Usasse ainult 4mail). Teised kaksikud, kes koos meiega hotellis viibisid, hakkavad elama üksteisest palju kaugemal kui meie Keiriga. Mind ja õde lahutab 4h, kuid üks nendest elab Californias ja teine New Yersey's, teisel pool riiki. Tegime neljakesi kaksikutega suure kalli ja paljudel tuli meid vaadates pisar silma, kuna ka meie nutsime. Osad tulid meid toetama ja eriti need, kellel on ka ise kaksik, kuid mitte Ameerikas, kuna teavad mis tunne on olla eemal oma teisest poolest. Lõpus lagunesid kõik tüdrukud laiali, kes läks perre bussiga, kes trammi, lennuki ja kellel võttis pere ise peale. Mind sõidutati bussiga Au Pair in America peakontorisse. Minuga koos tuli veel 7 tüdrukut, kes elavad minuga samas piirkonnas. Istusime kontoris ühte ruumi ja jäime peresid ootama. Kõik olime väga elevil, kuid samas ka väga närvis. Mingi hetk vaatasin uksest välja ja nägin oma host ema koos oma pisikese lapsega. See tunne neid nähes oli nii suur ja õnnelik ja kogu närv lihtsalt kaduski ära. Võtsin kiirelt enda kohvri ja kõndisin nendeni. Host ema tuli kohe kallistama ja perelapsel oli silt käes, kuhu oli minu nime kirjutanud. Reaalselt see oli nii südantsoojendav ja armas!! Kõndisime autoni ja suund otse koju. Pereemaga sain kohe jutu peale, kordagi ei tundnud ennast ebamugavalt ega piinlikult. Kui ma kuulsin perelapse häält esimest korda, siis ma olin reaalset nii vaimustuses, et kuidas saab ühel lapsel nii armas hääl olla. Kui maja ette jõudsime, siis suurelt ja uhkelt lehvis nende koduaias eesti lipp. Ma lihtsalt ei suutnud sel hetkel pisaraid tagasi hoida, see oli nii armas neist!! Toas jõudsin oma asjad k66ki panna ja pereema koos ühe lapsega tegid mulle maja tutvustuse. Mu host perel on väga suur maja, 2 väga ilusat autot ja väga ilus suur aed ja veranda. See koht on nüüdsest üldse mu uus lemmik. Naabruskond on lihtsalt imeline ja sel päeval oli väga päikseline ilm. Pea tuli koju ka pereisa ning kellel oli see päev ka sünnipäev. Perega sõime host isa sünna tähistamiseks pitsat ja pereema tehtud kooki. Minu host peres on siis 4 last: kaksikud 14kuused ja poisid 3 ja 6aastane. Kui nägin kaksikud tüdrukuid esimest korda, siis nad alguses ei teinud minust väga välja, kuna uus nägu jne. Kuid juba tunni aja pärast tahtsid mõlemad mulle alati korraga sülle tulla ja kalli teha ja appi nad on lihtsalt nii armsad!! Mingi aeg andsin üle ka enda kingituse perele. Nad olid väga vaimustuses ja ei jõudnud mind ära tänada ning jäid mu kingitusega väga rahule, mulle väga meeldis nende emotsioon sel hetkel :) Kui ma enda uude tuppa jõudsin, siis avastasin, et ka mu hostpere on mulle kingituse teinud. Kapi peal oli suur kott, kus oli minu nimi peale trykitud. Koti sees oli suur ilus käterätik ja ka selle peal oli minu nimi. Kotis oli veel igast asju ja kui esimesse vahesse vaatasin, siis seal oli Iphone. vauuuu + ma sain veel oma arvuti :D happiest gilr!! Mul on vist reaalselt maja suurim voodi. Pereema ütles, et minu voodi on tema selle maja lemmik, kuna see on esiteks väga suur ja lisaks ka väga pehme :D Mu pere on mulle lihtsalt suurepärase mulje jätnud. Mul on lisaks oma eraldi vannituba ja eraldi riidehoiu ruum. Enda aknast välja vaadates paistab kohe eesti lipp, tunnen end nii rohkem kodusemalt. Pereema ütles mulle, et järgmisel kuul lendame randa puhkama ja ootan seda reisi juba väga ning ütlesid veel, et kavatsevad mulle siin Ameerikas väga palju uusi kohti näidata ja viia igalepoole. Kas ei kõla mitte toredalt? Mulle väga meeldib siin selline komme, et enne minu tuppa tulemist ikka koputatakse. 

Love here!

Keili


3 kommentaari:

  1. Väga-väga vahva, et sellise otsuse tegite ja maailma avastama läksite! Mul on väga hea meel ja soovin Teile mõlemale kõike paremat ja suurepärast aastat!!! :)

    Mul on ka üks küsimus. Kas saite ise valida või oma eelistuse esitada kuhu piirkonda või linna minna soovisite?

    Ootan väga uusi postitusi, palju pilte ja loomulikult soovin Teile suuri ja häid emotsioone! :)

    VastaKustuta
  2. Ei me ei saanud valida. Pered võtsid ise meiega kontakti ja kui matchisin perega, kes mulle väga meeldib, ss peame minema sinna piirkonda elama, kus nad ise elavad :)

    VastaKustuta
  3. T2pselt nii, aga suur ait2h sulle ! :)

    VastaKustuta