kolmapäev, 20. mai 2015

Kõike!

17.mail tundsin esimest korda suuremat koduigatsust. Tundsin, et tahaks olla kodus oma lähedaste keskel ja lihtsalt nendega olla. Juba tunnen, kuidas õega veidi kaugeme teineteisest...Pole mitte kunagi ju õega teineteisest nii lahus olnud, alati ja igalpool koos. See on olnud see harjumus, mis on nüüdseks muutunud. Iga päev räägime õega telos oma pool tundi ja räägime kõigest, mis päeva jooksul teinud oleme ning mis plaanid meid ootamas on. Ei taha jääda ilma üksteise seiklustest.
Järgmisel päeval oli mu kalli tädipoja sünnipäev, kes sai juba 10aastaseks. Weebisin tol päeval tädi ja ta lastega ning kui nägin oma lemmikkoera Printsu, siis mul tulid suurest igatsusest pisarad silma...Nii tahaks temaga iga päev koos olla, temaga mängida ja kallistades öelda, kui väga ma teda armastan! Õhtu poole läksid hostvanemad aga kohtingule ning vaatasin kolme nädala jooksul ESIMEST korda telekat :D Filmiks oli aga õudukas, kuna ma reaalselt armastan õudukaid, kuid jubedalt kardan, haha :) 
Järgmise päeva õhtul, kui lapsed juba magasid, kutsus hostisa mu alla õhtusöögile. Mu pereema valmistab iga kord uusi ja erinevaid toite, mis maitsevad imehästi. Mulle alati meeldib uusi toite proovida ja pere on väga tervisliku toitumisega. Laua taga tulid meil väga paljud huvitavad teemad jutuks ja mulle väga meeldib nende seltskonnas viibida. Sai ka väga palju naerda. Pereisa rääkis, et ehtne Ameerika grillimine on selline, kus nad grillivad midagi väga madalal temperatuuril umbes 10 tundi ning teised viisid, kuidas grillid, on pärit teistest riikidest. Jutuks tulid veel lapsed, poisid, abielu jne. Rääkisid ka oma abielust ja kuidas pereisa tegi abielu ettepaneku ja see kõlas täpselt nagu ehtne ameerika pulm. Kõike seda kuulates tuli ka endal isu kohe kellegagi abielluda kohe ja praegu :)  Näitasid veel oma pulmaalbumit ja uskumatult kaunid pildid (L). Mu pereema ja -isa on lihtsalt nii perfect match! See kuidas nad üksteist alati vaatavad, see kuidas omavahel suhtlevad, see kus pereisa viib naise kohtingule ning kus hiljem annab kimbu lilli ning tänab, et temaga kaasa tuli ja veel see, kus nad midagi rääkides alati üksteiselt käest kinni võtavad ja häid aegu meenutavad. Rääkisin neile mida eestlased Ameerikast ja ameeriklastest ja mida tüdrukud ameerika poistest arvavad (kuumad, julgemad, romantilisemad) ja siis pereema ütles mehele naljaga, et sina küll selline ju ei ole, millepeale isa ütles, et ei olegi, kuna ta veel parem :)
Järgmisel päeval oli mul terve hommik vaba jee :) Sain kaua magada, lōpuks! Otsustasin aga shoppama minna ja vedi riidekappi täiendada. Ma ei lahku kodust mitte kunagi ilma GPS-si kasutamata. Kuid mis ma selle GPS-i kohta olen juba aru saanud on see, et see alati viib mind tahetud kohta kiirteede kaudu....ning taas ka seekord. Läksin siis uuesti üksi suurtele kiirteedele seiklema ja see pole üldse lõbus :D Kunagi ei saa aru, kuna peab õiges kohas ära pöörama ja nii ma siis, nagu juba tavaks, pöörasin valest kohast ära. Leidsin õnneks ühe poe, kus leidub igast kaupa, kuid mitte riideid. Läksin sinna, kuna olin veidi alla andnud oma sihtpunkti jõudmise koha pealt. Poest tagasi tulles käis peas läbi mōte, et ehk proovin uuesti. Järgisin siis juhiseid ja miks ma ometi jälle valesse kohta jõudsin? Parksin auto kusagile ära see liiklus siin nii suur lihtsalt!! Vaatasin uuesti gpsi ja no lõpuks näitas, et see pood lähedal :) Ja näe, leidsingi oma poe ülesse, küll ma olin uhke enda üle :D Leidsin seal ühe poe, kus ma pole varem käinud ning nii meeldib seal, ilusad riided ning odavad pealekauba :) Poest väljudes järgisin aga EXIT märki ning ust avades hakkas alarm tööle, no cmon mis siis nüüd?? No muidugi, kui ukse peale oli kirjutatud, et ainult häda korral avada xd Tehke sildid palun rohkem märgatavaks, ette tänades Keili! :) Parkla oli seal aga suur ning läksin siis oma arust õige auto juurde ning ei saanud aru, miks uksed ei avane.....no muidugi, kui vale auto on ja oma auto on järgmises vahes. Mis minuga täna lahti oli? Dunno. Kodutee leidsin õnneks ilusti üles ning tee oli kõvasti ka palju lühem. 
Ameerikas tähistatakse temperatuuri F-ides, Eestis on aga C. Siin on mega palav ilm 80-90F ja ma endiselt ei taju seda asja veel päris.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar