reede, 5. juuni 2015

New York - The city you never get bored to!

Teen sellest eraldi postituse kuna juttu ja pilte tuleb palju.
31.mai kutsus üks au pair mind New Yorki, et mulle rohkem linna tutvustada ja näidata igasugu põnevaid kohti. Sellele linnale on lausa võimatu ei öelda ja muidugi tahtsin sinna minna ja kaasasin ka oma õe. Sõit sinna minu kodukohast trammiga kestis u 50 minutit, mis pole õnneks kaugel. New Yorki jõudes mõtlesin endamisi, et yeah this is it, keili you are in NYC again (big heart). Mu üks parimatest sõbrannadest siin (Rootsist) viis meid kõigepealt Time Square'i. Võrratu mis võrratu. Linn oli nii kirju ja ringi liikus nii palju maskotte. Küll Elsad, mikihiired, ämblikmehed, superkangelased ja ühesōnaga kõik tegelased. Üks mees riietas end beebiks ja jooksis mulle järgi, et pilti ja musi teha. Ei saanud ta minult kumbagi, kuna oleks kindlasti ka raha selle eest küsinud. Kõndisime igalpool linnas ringi ja ühes kohas müüdi erinevaid pilte New York linnast 2$ ja tundsin, et pean ühe pildi ostma, kuna need olid nii ilusad :) Pea läksid kõhud tühjaks ja otsustasine mäkki sööma minna. Tellisin suure eine, õde tellis väikese, kuid sama palju läksid maksma...huvitav küll. Eestis peab aga hapukoore kastme eest maksma 50 senti, kuid siin võta neid kui palju tahad ja seda veel tasuta. Kusjuures eesti mäkk maitseb palju paremini ning pole nii lohakalt karpidesse pandud. Mäkk söödud ning jätkasime linna uudistamist. Tee peal jäime vaatama ühte naist ja meest, keda parasjagu maaliti ning kuntsnik tegi neid väga täpselt järgi. Mõtlesin ka proovida ja lasta ennast esimest korda joonistada. Kestis u kōigest 5min ja oligi pilt valmis. Pilti vaadates mina ennast seal ei näe ja see tuli isegi naljakas välja :D Maksis 20$ ja hiljem mōtlesin, et miks ma küll lasin seda teha. Peale seda läksime Central Parki ning ma ei teadnudki, et see nii lähedal veel on. Kohale jōudes nägin seda suurt gloobust ja veel tuttavaid kuulsaid kujusid. Gloobuse juurde minnes peatas meid aga üks mees ning üritas meile üle 160$ väärtuses ühte tuuri teha, mis viiks paljudesse kohtadesse, kus on tehtud paljud filmid jne. Meie ees olid ka suured pilvelõhkujad, mis on koduks Mike Tysonile, Jennifer Anistonile, Bruce Willisele ja teistele. Meile tahtis tuuri teha 60 dollariga, kuid keeldusime. Ilm oli sel hetkel vihmane ning jooksime kähku Starbucksi. Tegime ühed joogid ning ilm oli taas päikseline. Starbucksis olles weebisin oma ema ja tädiga, kuna neil oli sünnipäev. Oleks väga tahtnud sel hetkel nendega olla ja tähistada. Jalutasime aga tagasi parki ning jäime pesapalli vaatama. Vaade seal oli lihtsalt imeilus, kuid mega tüütu oli oma suurt maali igalepool kaasas kanda. Olime linnas juba küllalt olnud ning pea läks sõbranna tagasi koju ning me jäime õega kahekesi New Yorki. Vihma hakkas aga meeletult sadama ning olin tänulik, et pereisa mulle vihmavarju kaasa andis. Kuid mis? Me ei osanud seda mitte kuidagi isegi avada, et see lahti oleks ning eks ma siis hoidsin seda terve aja ise lahti, mis oli väga tüütu. Osades kohtades oli vesi lausa põlvedeni ja ma pole reaalselt kunagi nii tugevat vihma tundnud ja välgust rääkimata, mis oli meeletult vali. Kogu see vihm ja välk ajas meid nii naerma, kuna üritasime "katkise vihmavarjuga" kahekesi edasi liikuda ja seda veel aeglaselt, et mitte märjaks saada :D Nii lõbus pole varem vihma käes jalutades olnud :) Väljas läks pimedaks ja pea otsustasimegi tagasi koju sõita. Väga lõbus päev oli ja juba igatsen seda kohta!











Mike Tyson elab selles suures ehitises. 1 Kodu New Yorgis














Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar