reede, 5. juuni 2015

Kuu aega Ameerikas!

30.mai weebisin hommikul perega, kuna mu armas pisike sugulane lõpetas lasteaia ja on pea koolilaps - tähtis päev! Päeva ajal otsustasin minna aga basseini ujuma ja võtta veidi päikest. Päike hakkas väga hästi ja veel kiirelt peale, kaua ei saagi päikese käes olla. Olin seal oma tund aega ning sõitsin sealt otse õele trammi vastu :) Õeke tuleb minu juurde elama 2ks nädalaks, kas pole mitte suurepärane? :D Koju jõudes tuli vanim perepoeg mulle ukse taha ja kingis lille. See oli temast nii armas, lihtsalt vauu! Ōhtul kutsusid kaks au pairi mind malli (suur kaubanduskeskus), et kokku saada ning vōtsin õe ka kaasa ja tutvustasin neile. Sööma minnes sai seal õega nii palju nalja, et ta kogemata purskas pepsi mulle peale haha, mine veel õega sööma. Hiljem tuli üks naisterahvas minu juurde, et öelda, et ma väga meenutan talle Hollywoodi näitlejat. Ka tema ütles, et meenutan talle Haydenit "Herost" :) Ta pole ka esimene, kes mulle seda öelnud on. Enne malli tulekut ütles üks tüdruk, et mine seal kindlasti 'Forever 21' poodi, kuna seal mega ilusad riided. Poes aga otsisin ja otsisin seda poodi, kuid asjatult, kuna ei leidnud. Mingi hetk siis peatusin ühe poe juures ja küsisin ühelt möödujalt, et kus ma leiaksin selle poe ja ütles, et see on siin samas su ees (awkward) :D Vaatasin poe nime, mis oli XXI ja nüüd alles viisin asjad omavahel kokku :)
1.juuni tundsin ennast terve päeva lihtsalt mega väsinuna. Kuskile ei viitsinud minna ja midagi ei viitsinud teha. Korraks vaatasime õega ühte filmi ja kõik ajas naerma. Tavaliselt, kui ma olen väsinud, siis ka kõige mõttetum nali ajab naerma ja vahest tundub, et naer ei lõppegi :) Õhtu poole oli perega ühine söömine laua ääres ja rääkisime oma tervest päevast ja laste naljakatest ütlemistest ja taas sai palju naerda. Tunnen end siin peres nii mugavalt ja omana ja nagu oleksi minu ema, isa ja pisikesed õed-vennad. Peale õhtusööki läksime paljude au pairidega starbucksi, kuna iga esmaspäev on päev, mil kõik kohalikud au pairid saavad starbucksis kokku ja räägivad kõigest. Väga lõbus õhtupoolik oli.
3.juuni jalutasime õega ja lastega kooli juurde, kus väikesed saaksid mänguväljakul mängida. Kool on siin väga lähedal ning ilm oli suurepärane. Alati igalepoole minnes on näha pisikesi koopaoravaid ja lapsed on neid nähes alati nii elevil :) Õhtul otsustasime sõita aga linna ja seal ringi jalutada, kuna õhtul seal on alati nii põnev. Õega sai väljas lihtsalt nii palju nalja, et ei suutnud edasi ka liikuda, kuna pidime end koguma, et taas normaalselt edasi liikuda :D
Järgmisel päeval, kui kuupäeva vaatasin (4.juuni), avastasin, et olen siin Ameerikas juba kuu aega elanud. Aeg läheb ikka nii kiiresti, et ei saa arugi. Minu kuu aega Ameerikas on olnud võrreldes Eesti eluga totaalselt erinev. Ma väga naudin siin olemist, kuna mul on siin kõigega lihtsalt vedanud. Selline tunne nagu oleks kullaämbrisse astunud. 4.juuni hommikul oli mul aga palju vaba aega ning tegime ōega esimest korda pannkooke siin. Need maitsevad lihtsalt nii hästi siirupiga ja marjadega. Päeva ajal läksime perega suurde parki, kus on mänguväljakud väiksematele ja suurematele lastele. Mingi aeg hakkasin ise ka seal liivatorni ehitama ja tundus, et mul oli ka seal päris lõbus :D Kuid siis tuli üks pisike tüdruk ja lõhkus mu torni ära, mis seal ikka. Mingi hetk lendas mega suur lind pea kohal, mis näis pea sama suur kui kotkas. Pereema rääkis mulle seal, et meie pere noorim poeg oli ühele òelnud, et tal on kodus nüüd kaks au pairi ja mis on nende juures veel imelik on see, et neil on veel samad nimed, haha :D Armas. Kui sinna mänguväljakule esmalt jõudsime, siis õde kùsis mu perepojalt, et kas oled siin palju käinud? Vastuseks tuli 'ja' ning kui küsis siis, et kui mitu korda oled siin käinud, siis vastas, et 1 korra :) Alati on nii lahe pisikeste juttu kuulata. Kodus olles olime õega veidi väsinud, kell oli pool 9 ning mõtlesime pool tundi magada ja peale seda ühe filmi ära vaadata, kuid kui silmad avasin oli kell 1 öösel (1AM), pidi järelikult hea uni olema.
Täna käisime perega aga laste muuseumis, mis sarnases rohkem nagu AHHA keskusele. Minu jaoks oli seal kõige lõbusam aga see osa, kus läksin ühe rohelise riide ette ning kui ekraani vaadata, siis olin nagu mingis lastetoas. Hiljem ütles pereema, et nägi mind kuuelt erinevalt ekraanilt, kus seal lastega olin, haha tore teada :D Veel oli seal üks pildistamisnurgake, kus vajutad nuppu ja tuleb pilt. Võinoh ma esialgu arvasin, et tuleb pilt. Kui sealt välja tulin, siis nägin suurt ekraani seina suurusega ja see tegi minust hoopis videot :D Ja terve sein oli mind täis, kus üritasin poseerida pildi jaoks, haha :D
All on veel teine uus postitus NYCst :) Tegin eraldi postitused, nii parem!






















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar