reede, 12. juuni 2015

First cluster meeting and other things

Laupäeval läksid pereema ja -isa puhkama üheks päevaks ning mulle tuli seltsi üks lapsehoidja, kes vaataks lapsi, kui mul on vabad tunnid. Päev möödus kuidagi väga kiirelt. Õhtul, kui lapsed juba magasid, otsustasime õudukat vaatama hakkata - suur fänn nagu ma olen. Leidsime sobiva filmi ja enne seda, kui jõudsime filmi peale panna, tuli kapiuks ise lahti... See tekitas rohkem jubeda tunde sisse ja õudukaõhtu võiski alata. Õde tegi kõrvale maitsvad pannkoogid ja alati on ju hea midagi filmi kõrvale süüa-juua.
Järgmisel päeval ehk pühapäeval sain terve päeva vabaks, kuna toimus minu esimene cluster meeting ehk kus meie grupi counselor planeerib mingi reisi ja siis kus au pairid tulevad kohale, saavad kokku, avastavad enda jaoks midagi uut jne. Kohaks oli siis Chuang Yen Monastery, mis asub New Yorgis. Hommikul kell 10 tulid au pairid mulle autoga järgi ja sõit võiski alata. Sõit sinna kestis kaua, üle tunni võttis aega, et kohale jõuda. Autos peale minu ja õe oli veel kaks saksa au pairi ja üks oli pärit veel Koreast. Küsisin, et mis ta nimi on ja vastas oma nime ja peale oma nime ütlemist küsis kohe minult, et mis minu nimi on. Kogu see asi kõlas kuidagi nii: juliaawaatsyunaam. Üritasin kogu seda asja järgi öelda, kuna arvasin, et see ongi tema nimi...kuid siis ta ütles, et no no, What is your name ning siis sain alles aru. Ma olin sel hetkel nii segaduses ning küsisin uuesti tema nime ja siis tutvustasin kohe ka ennast :) Kohale jõudes meenutasid kõik sealsed ehitised mulle Hiinat. Saime veel teiste au pairidega kokku. Otsustasime õega ka kohaliku toidu ära proovida, sest see oli meile ikkagi uus ja mulle meeldib uusi asju proovida. 6$ pidi toidu eest maksma. Peale söömist kõndisime sisse ja tutvusime kõige sealsega. Tagasi sõites lendas üle auto suur kotkas ning kiirteede ääres olid mitmed surnud kitsed, kuna teid ümbritsesid ainult puud ja kõikjal olid sildid kitsede piltidega. Kitsed jooksevad seal tihti üle tee, seega peab ettevaatlik olema. Kodus tegime õega ratastega tiiru Starbucksi ja mis te arvate, kas mul kukkus kogu mu lemmikkohvi rattaga sebrat ületades maha? Esiteks mul oli nii mark, kuna panin starbucksi sinna joogitopsi kohale, kus need rattal ikka asuvad ja ma ei märganudki, et minu taga on terve joogi rada ning teiseks mul hakkas kohvist kahju..oehjah. Hiljem sōitsime õega malli ning eriti torkas mulle seal silma ühe naise käes olev Victoria's Secret ostukott, kus oli peale kirjutatud SALE. No otseloomulikult seadsin ka mina oma sammud sinna poodi ja sain ilusa VS pesu ja lisaks 5 erinevat kreemi. Parim ost seni for sure! Tavaliselt maksab üks kreem u 14$, kuid sain 70$ asemel 5 kreemi 20 dollariga. Päev muutus kohe palju paremaks :).
Järgmise päeva õhtul seadsin oma suuna taas Starbucksi, kuna oli siiski esmaspäev ja alati on tore sõbrannasid näha ja nendega juttu rääkida. Meie gruppi tuli ka uus au pair ning tegime omavahel tutvust ning näis väga sõbralik.
10nda kuupäeva õhtul läksime õega välja jalutama ja võtsime suunaks lähima linna. Algus kulges väga kenasti, kuid siis mingi hetk tabasime, et oleme palju kōndinud, linn endiselt ei paistnud ning koduni oli pikk tee ning pöörasime otse ringi. Kell oli pea 11 saamas ning olime mega väsinud. Terve tee unistasin ainult oma heast mugavast voodist ja pikast unest, kuid olin kaugel sellest. Nii hea tunne oli viimaks koju jõuda peale väsitavat jalutuskäiku ning visata pikali oma voodisse :).











Starbucks enne maha kukkumist
Igatsen oma kallist karvapalli niii palju!! (L)
Frozen yogurt


 Tortilla sees peanuts butter&jelly, banaan sisse rullitud ja imehea kooslus (L)
lemmik (

Riidekapi lemmikriiul





Halvim Starbucks, mida olen tellinud 

2 kommentaari:

  1. Vaatan et sul õde päris tihti külas... kas tema ei pea töötama või tal just siis vabad päevad ja tuleb sulle külla? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tal on hetkel vabad päevad jah! Kuid õde teeb kunagi uue sissekande ja räägib kõigest täpsemalt alles siis. Tema blogi leiad siist samast blogist üleval äärest

      Kustuta