teisipäev, 7. juuli 2015

4th of July!

2.juulil otsustasime minna saksa au pairiga linna ilutulestikku vaatama, kuna pea oli käes 4.juuni ehk Ameerika iseseisvuspäev, kuid sealses linnas võis ilutulestikku näha varem. Õhtu oli igati suurepärane ning meiega liitusid veel 6 au pairi. Koju jõudsin alles pool 12 ning õhtuga võis väga rahule jääda. Ahhjaa kaotasin veel oma 20$ ära. Nüüd olen targem ja ei pane raha taskusse, kuna see kaob sealt alati ära, kuna taskud polnud nendel pükstel just kõige suuremad. Keegi õnnelik sai 20$ võrra rikkamaks ja seda minu hooletuse tõttu, no mis seal ikka. Leidjal oli igatahes sel päeval ōnne :)
Ja oligi käes 4.juuni, see tähtis tähtis päev siin Ameerikas. Ema läks vanema pojaga õele külla ning mina isa ja kolm perelast seadsime suuna paraadile, tähistamaks seda päeva. Riietasime ennast siis punastes, sinistes ja valgetes toonides nagu ameerika lipuvärvid ikka ning lisaks kaunistasime käru ära, mille paraadile kaasa võtsime. Kohale jõudes läks silme ees ikka väga kirjuks, missest et ainult kolm värvi domineerisid, kuid rahvast oli palju palju ning kõigil olid lahedad sõidukid, mis uhkelt ära ehitud ja millega nad said oma lapsi sõidutada. Seekord me ei vaadanud paraadi pealt nagu Memorial day'l seda tegime, vaid nüüd said kōik inimesed ise paraadist osa võtta. Tee, mida tuli kõndida, ei olnud kusjuures isegi pikk, vaid täpselt selline paras jalutuskäik. Kõndides lõpp-punkti lähemale, peatas mind üks ajakirjanik ning küsis, et kas ta mu lastest vōib pilti teha ning mina kui laste 'ema' ikka lubasin ja seda lootes, et jään ka ise pildile, kuid kus sa sellega, tegi ainult lastest pilti ja lootus saada ajalehte põrus :D
Järgmisel päeval sain magada nii kaua, kuis hing ihkas, kuid millegipärast olin juba kell 8 hommikul üleval. Käes oli vaba päev ning sōbranna Itaaliast kutsus mind New Yorki piknikule :) Vaatasin siis rongiaegu ja hakkasingi peatselt vaikselt rongijaama jalutama, mis võtab oma 25min aega, et kohale jõuda. Kuid kui kontrollisin hostisaga ajad üle, siis selgus, et vaatasin valet aega ning rongini oli aega 20min. Missiis ikka, kiired sammud olid mu ainuke pääse tollele rongile saada. Kuumus oli sel päeval jube ning ma lausa jooksin, et mitte hilineda ja oeh kui tüütu oli see tee sinna. Sain oma 15minutiga sinna, kuid ära tegin ning aega jäi isegi veidike üle. Keili, sa pead ära õppima, kuidas osta endale rongipiletit. Eelmine kord oli abiks hostisa, kuid nüüd sain abi minu ees olevalt naisest, kes oli lahkelt nõus mind aitama.  See ei ole midagi keerulist iseenesest, kuid peab mitu asja meeles pidama, millist kastikest vajutada jne. 50min sõitu ja olingi oma lemmiklinnas New Yorgis. Google mapsi abiga kõndisin Empire state ehitise juurde ning seal ma oma tüdrukuid kohtasingi. Mõlemad tüdrukud olid pärit Itaaliast ning otsustasid minna Itaalia restorani sööma. Mõtlesin, et ohh prooviks siis midagi uut, kuid ei, jäime kõik ikka pitsaleti juurde :) Pitsad võtsime teele kaasa, kuna mõtlesime minna Madison Square parki ja veidi kōndimisest puhata. Väga mõnus kohake oli ning pitsa maitses ka imehästi. Peale seda läksid tüdrukud rongijaama, mina jäin veel aga new York, kuna New Yorgist ei saa kunagi küllalt, alati leiad koha, kuhu minna ja alati avastad enda jaoks midagi uut. Kuna Central park oli lähedal u 20min kõndimist, siis otsustasingi sinna minna. Õnneks oli mul tekk kaasas ning jõudes Central parki, istusin oma teki peale, võtsin aja maha ning lihtsalt nautisin vaadet suurlinnale, kus puude tagant paistsid pikad pikad ehitised ning kus palava ilmaga oli parim lihtsalt see, kui õrn tuulepoiss minu poole puhus. Väga tahaks juba oma kallist pere mulle külla siia Ameerikasse ning jagada kõiki neid imelisi vaateid koos nendega. Pea otsustasin aga Grand Central Terminali tagasi minna ning taas koju sõita. Rong, millega plaanisin koju minna, ei tulnudki ning pidin ootama oma 30min järgmise sōiduni. Olin väga segaduses, et mis värava juurest koju saab, miks rongi ei tulnud, kas lähen ikka õigele rongile jne, pean alati kõiges väga kindel olema, kuna jaam on suur ning küsisin osadelt inimestelt infot rongide kohta. 50 min ja olingi kodus. New York rongile esmalt minnes jalutasin, jooksin kokku 15minutit ning tagasi koju rongijaamas kõndides oma 30min, kuna olin väga väsinud. Teel koju nägin vist esimest korda 2 kuu jooksul ühte kassi, kas kellelgi siin minu piirkonnas kass ka on? Enamus inimestel on ainult koerad.
Esmaspäeva õhtul veetsin aega koos oma kallite sõbrannadega Starbucksis. Alati on kõigest nii palju rääkida ja muljetada ja nalja saab ka väga palju. Päeva ajal rippus niidiga minu küljes ämblik ning paanika missugune. Lisaks Starbucksis kõndis minu tooli alt välja suur suur ämblik ning tol hetkel kisasin ühe Prantsusmaa au pairiga suurest hirmust, kuna tõesti nii suur paksu ämblikut pole mina vabas keskkonnas veel näinud.

Olge tublid ja nautige veel suve, mis alles on jäänud, kuna suvi möödub minu jaoks nagu linnulennult. Juba saigi 4dal mul siin Ameerikas 2 kuud oldud ning olen saanud juba palju näha/teha selle ajaga ning nautimist on olnud palju!


Keili











4th of July parade
































2 kommentaari: