neljapäev, 9. juuli 2015

Mu sünnipaevalaps Maris!

7ndal oli minu kullakalli sõbranna sünnipäev! Jah, Maris, jutt käib sinust :) Esimest korda, kui olen sinu tähtsast päevast puudu, kuigi väga oleks soovinud sinu seltsis tol päeval olla ning suurest rõõmust, et mul olemas oled, suuure suure kallimusi teha! Together forever, never apart! Maybe in disdance, but never at heart! Armastan sind väga!
Õhtul otsustasime aga ühe saksa ja kahe prantsuse tüdrukuga kinno minna, nimelt 'Magic Mike' uut osa vaatama minna, kuid selle ühe kinoskäigu mõttega tekkis nii palju susimist, et lõpuks me ei läinudki sinna. Kui mina olin juba ammu stardivalmis, siis mõtlesid alles osad, et tahavad hiljem minna ning kes tahtis aga varem. Siis tekkis ühel probleem, et kuhu auto pargib ja kuidas kinno saab, kuna kohta, kuhu tahtsime minna, ei saanud üks au pair oma autot sinna parkida ja mõte, et teda peale võetakse, ka ei sobinud ja seni kuni kogu asja arutasime, oli film juba selleks ajaks alanud, seega kino jäi ära, kuigi olin juba auto peal ja omadega valmis. Ohjah, mõtlesime, et kuna oleme juba auto peal, et siis sōidaks tunniks ajaks Starbucksi. Sõites üks aga kirjutas, et see suletakse 10min pärast - perfect no! Istusime seal siis ns väljas ja kohtasime seal ka teisi au paire. Lōpuks otsustasime siis linna colat jooma minna ja lihtsalt jutustada baari ees.
Eile 8ndal ütles pereema, et käes on 'Shark week' ehk siis korra kuus näitab nädal aega hai saateid - huvitav minu jaoks :) Panin kohe hulga saateid salvestama ning vabal ajal jõudsingi viimaks teleri ette ning ainult hai saateid vaatama hakata. Kusjuures telekat vaatan siin väga harva. Eestis kodus sai pidevalt teleka ees enda lemmiksaateid vaadata, kuid siin pole selleks eriti aegagi. Mingi hetk leidsin ka aja perega weebimiseks. Nägin oma kallist ema, tädi ja oma armsaid sugulasi Lennat ja Renarit, keda ma nii väga igatsen ning muidugi ka oma kullastkallimat Printsu (L) Lenna, Renari suust kõlas see nii armsalt, et kui nad mind kunagi taas näevad, siis kallistavad mind suurest õnnest pooleks, hah, väga ootan juba seda aega, kuna neid kõiki näha saan. Näitasin perele ka oma hostlapsi ning rääkisin seega nii inglise keeles kui ka eesti keeles kordamööda ning lõpuks ei saanudki aru, mis keeles rääkima pean ning jäin mõttesse, kuna keel oli segaduses ja ise sattusin ka veel segadusse. Selline hästi imelik hetk tekkis minu jaoks :D Õhtu poole otsustasin aga midagi muud vaadata. Avastasin enda jaoks nii palju häid kanaleid ja filme ning ei suutnudki ära otsustada, mida vaadata. Korraga tulid kõik head filmid nagu 'Divergent', '22 jump street', 'Lets be cops' 'Friends' 'Endless love' ning hetkeks ka huvi pakkuv box :) Eks ma siis vaatasin neid kordamööda läbisegi. Magama sain hilja, kuna tõesti nautisin teleka vaatamist :)

 Möödas on 66 päeva päevast, mil viimati 11 nägime! 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar