reede, 11. märts 2016

Hei hei!
Tahan teile, oma armsad lugejad, teada anda, et tegelen enda blogipostitustega ning rändan ajast veidi tagasi, et anda teada, mis minuga vahepeal toimunud on. Muidugi ka suur vabandus kõigi ees, kes pidevalt siin mu blogi lehel käib ja uusi postitusi ei leia. Mul tuli blogi inspiratsioon tagasi, mis oli kuid kahjuks kadunud ning kuulsin, kuidas paljud 'au pair in America' programmist huvitatud tüdrukud olid pärinud, lugenud või siis kuulnud Tartus intellektikal nii minust kui ka Keirist. See sõnum juba andis mulle palju juurde ning tahan olla teile huvilistele kindlasti  julgustuseks. Paljud tüdrukud on mulle ise julgelt kirjutanud ja alati on rõõm neid aidata.

Kiiresti väike ülevaade:
Olen Ameerikas juba elanud 10kuud ning 2kuu pärast saabki juba esimene aasta läbi. Osad ehk juba ka teavad, et pikendasin oma aastat 12kuu võrra. Elan Texase osariigis koos oma kaksikõe Keiriga, kuid meid eraldab tunni aja kaugune vahemaa. Siiamaani ōega imestame selle üle, et kui kaugele oleme oma unistusega jõudnud ning kui iseseisvaks see teekond on meid teinud. Vōin öelda, et igatsus koduste vastu on iga korraga suurem ja vahest ikka mõtlen, mis tunne oleks neid taas näha, mis tunne oleks oma kõige kallimat koera süles hoida ja teda lõpmatuseni musi ja kallistada ning ei osanud ka ette kujutada, et ema kartulisalati igatsus vōib nii meeletu olla. 
Kes veel ei tea, siis ka neile teadmiseks, et käin koolis. Võtan kaks klassi: English as a second language & English pronunciation class. Kool saab läbi selle kuu lõpus. 
 
Ma pole küll ammu bloginud, kuid minu tegemistel saate silma ka peal hoida facebookis, instagrammis ning muidugi ka snapchatis, kus olen veidike aktiivsem. Võite kirjutada mulle! 
Plaanin vast ka blogi kinniseks panna, huvilised võite mulle enda e-mailid siia kirjutada. 

Aitäh Janet ja Janely üllatuspaki eest, mille ilusti kätte saime! Tegite südame soojaks. Musid kallid!

Päikest Houstonist! 






38 kommentaari:

  1. Kui kinni plaanid panna, siis mina sooviks lugeda :) kadrixoxo@gmail.com

    VastaKustuta
  2. Mina kaaa, angela.leht@gmail.com :)

    VastaKustuta
  3. parnkerli@gmail.com ����

    VastaKustuta
  4. sirtsu96@gmail.com, ma ka siiski jätkaks. Ikka huvitav lugeda, kuidas teistel ka läheb :)

    VastaKustuta
  5. Kui kinniseks paned, siis tahaksin su blogi edasi lugeda :)
    kelli.siidiratsep@gmail.com

    VastaKustuta
  6. silvia.voibla@gmail.com
    Käisin lähtel koolis.

    VastaKustuta
  7. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  8. Kristiina.Koort@gmail.com :))))))

    VastaKustuta
  9. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  10. Sooviks ka :) siivekams@gmail.com

    VastaKustuta
  11. kkenelik246@gmail.com :)

    VastaKustuta
  12. liisisildoja@gmail.com kui kinniseks läheb sooviks ikka väga edasi lugeda :)

    VastaKustuta
  13. Ohsaa kus Sul on fänne :D
    Kuna ma Keiri blogi loen, loeks Sinu oma ka heameelega - minagerli@gmail.com :)
    PS! Tore, et kirjutamissoone uuesti ülesleidsid :)

    VastaKustuta
  14. Evelitomberg@hot.ee

    VastaKustuta
  15. helina.valb@gmail.com
    Kuna tahan seda teed ka ise jalge alla võtta, on huvitav eelnevalt teiste kogemusi ja läbielamisi lugeda :)

    VastaKustuta