kolmapäev, 25. mai 2016

A little story

Räägin siin veidike oma poisist, mis temaga pea nädal aega tagasi juhtus. 
Nimelt eelmine neljapäev tõmmati mu poisilt kõik tarkusehambad välja. Mul oli plaanis teda vaatama minna, kui ta peale väikest 'oppi' üles ärkab ning toibub, kuid pidin sel päeval ootamatult töötama. Poiss pandi magama ning mina suhtlesin terve see aeg ta emaga, kuidas tal on, kuidas tunneb, saatis mulle temast pilte jne. Ega ei võtnudki kaua aega, kuniks arst omadega valmis sai, 20-30min ning valmis. Ehk osad või siis paljud on teist näinud naljakaid videosid ameerika inimestest peale tarkusehammaste väljatõmbamisest, et kuidas käituvad ja mida ütlevad jne, siis mõtlesime ka meie, et võiks talle midagi nagu öelda ja vaadata, kuidas reageerib. Istusid siis emaga autosse ning enne sõitmist ema üritaski midagi pojale öelda. Alguses ütles, et pean sulle, poeg, midagi väga tõsist ütlema, niisiis kuula! "Kas sa tead, et sul on tüdruksõber?", millepeale vastas mu poiss "mida? ei tea!". Edasi rääkis ema, et sul on tüdruksõber ja tema nimi on Keili, kes pidi täna kahjuks tagasi Eestisse lendama. Sel hetkel küsis mu poiss, et mu tüdruksõber? Sel hetkel vast meenusin talle. Ema kordas uuesti, et Keili pidi kahjuks täna tagasi Eestisse lendama, mille peale mu poiss nutma hakkas, kuna jäigi uskuma, et mind enam pole. Nuttis ja nuttis ning siis lausus, et aga ta ju isegi ei öelnud mulle, et ära läheb. Ütles emale, kui väga mind igatsema hakkab ja kui palju armastab. Ema sai kõik selle video peale ning saatis mulle. Vaatasin seda videot sada korda vast otsast peale lõpuni, sest tõesti see on nii armas video ning nägin, kuidas kannatab - vaene laps. Jõudsid siis koju ning poiss helistas mulle, et miks ilma temata lahkusin jne. Oli terve selle aja ema peale nii pahane ning ainult lausus: Keili left me, Keili left me. Mingi aeg helistas uuesti ning küsis mis teen, vastasin, et käisin just pesemas ning vastu sain:"Kelle jaoks sa ennast pesed, petad w?" haha ta on ju endiselt selle kange ravimi mõju all, mis paneb teda niimoodi käituma. Näiteks, kui ta helistas oma sõbrale, et külla kutsuda, siis ütles talle, et sõida ettevaatlikult, väljas vihma sajab. Vastas, et ja ikka, tean. Poiss:"Kus tead, et sajab?" haha ning ka see, kui oli veel haiglas, siis nägi peale toibumist arstitädi ning esimese asjana ta ütes, kui ilus ta on, et armastab teda ning, et kas musi saaks. Ta arvas, et see arstitädi on ta ema. Peale 2-3h oli ravimimõju kadunud ning sai ise aru, et ema tegi talle tünga, ning et ma polegi Eestis, mille üle ta oli äärmiselt õnnelik! ;)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar